Sunday, 21 August 2011

penat

emph.
bukan mengeluh.
xmau mengeluh,  sbb org cakap x baik mengeluh. ;) cuma nak cakap mmg minggu ni minggu yang terasa sangat3 penat...  penat sebab banyak betul kerja nak kena buat sebelum cuti hari raya ni.... penat sebab mural yang buat dekat sekolah x habis lagi.... penat kena prepare macam2 sbb lecturer nak datang observe rabu ni. penat sebab nak kena fikir souvenir utk sekolah,  prasekolah,  guru pembimbing,  budak tahun 3,  dgn duit raya lagi. lepas tu penat nak fikir pulak macam mana nk beli benda yang paling jimat sekali tapi sangat disukai ramai dan x npk murah pon. hihi ;)
penat kannnnnn mcm ni??


haa...
penat... sbb dh x tahu mcm mana nak susun jadual yg fleksibel utk minggu ni... jadual nak berbuka lah. nak berbuka dgn kawan2 ipda,  nk berbuka dgn housemate,  nak berbuka dgn kawan2 sekolah lama,  nak berbuka dengan cikgu yang dh menjemput berbuka dkt rumah,  nak berbuka dgn kawan kawan baik dkt ipda,  nak berbuka dgn sahabat2 masa sekolah dulu...  semua kena dalam minggu ni ja sbb lepas ni balik rumah mmg kat rumah ja... nak tunggu sepupu2 kesayangan balik.
ya tahu mmg x sempat nak buat semua ni...
musnah angan-angan jenin nadia =(

padat
kerja utk minggu ni mmg padat. .
dh x tahu mcm mana rasa relax x ada kerja.

CITA-CITA MINGGU NI : nak penuhkan semua impian nak berbuka dgn org yang dah terpahat dalam kepala. =)
MAKANAN IMPIAN MINGGU NI :



anyone nak belanja? i lefyu =B

TEPI SIKIT TEPI SIKIT... selingannnn hati kitewwwwwwww. 
lelaki IMPIAN yang boleh sejukkan hati yang konfem mak abah bole cepat angguk kepala tanpa ragu-ragu:


seronok kan tgk lelaki mcm ni. 

Two genders. Two people. Two hearts. Two smiles. One love. One day.
good night =)

-pen off-
3:04 




1 comment:

  1. gila la.haha.full dgn jmputn bukak posa.hoho

    ReplyDelete