Thursday 15 September 2011

25 random thing about ..

25 random things about nurul nadia mohtar

"you are supposed to write a note with 25 random, things, facts or goal about you . at the end, choose 25 people to be tagged. if i tag you, its because i want to know about you."


1.     Saya adalan anak ketiga dalam 3 beradik. Anak perempuan bongsu dan semua adik beradik adalah  perempuan. sebab tu saya x suka kalau orang kasar-kasar dengan saya. :)


2.      Saya makan sikit, tapi kerap sangat. Badan mmg susah naik tapi sangat senang turun.

3.      Dalam adik beradik perempuan,dalam sepupu perempuan, saya antara yang tinggi. :)


4.      Saya mmg suka bercakap dan berketawa kalau dgn org yg saya dh selesa utk berkawan. 


5.      Saya x suka kalau biarkan suasana jadi sepi. Selalunya saya xkan biar conversation ‘mati’ mcm tu ja. saya akan mudah jadi kekok.


6.      Jgn terkejut, saya mmg suka sakat, mengusik orang. Tambah2 org yg saya dh kenal dengan baik.

7.      Penyayang mungkin. hihi~

8.      Saya gila shopping. Kalau x dapat barang yang mmg saya dh suka , saya akan fikir pasal barang tu sampai x tido dan akan cuba utk dapatkan jugak.
*adore

9.      Saya suka dessert. 
*melting

10. Saya mmg sukakan pencinta fashion. mmg tenang dan cukup indah bila tgk hasil mereka.

11. Saya admit, kdg-kdg susah saya nak kawal emosi, kalau mmg keadaan mendesak,  mmg saya akan lepaskan. saya lebih suka diam kalau terasa hati atau marah. And for that, I’m sorry. :(

12. Keluarga dan kawan adalah tempat saya paling utama utk mengadu.


13. Saya mmg x suka org muda x respect org tua. Mmg akan buat saya hilang respect dkt org-org mcm ni.

14. Saya suka sangat pink waktu kecil, dh besar sikit suka hijau , and sekarang suka  warna-warna pastel.
ni salah satu warna pastel saya suka. blouse tu pon suka jugakkk!!!

15. Saya mmg suka kanak-kanak. Mereka antara kurniaan Allah yang sangat indah, and mungkin sbb tu saya amik childhood education/preschool. :)

16. Saya x suka benda yang bermain dengan nombor.

17. Saya mmg diajar untuk berhijab sejak kecil lagi, dari zaman kanak-kanak lagi.


18. Saya akan jadi cikgu nnt. Tapi ni bukan cita-cita sebenar, kalau dulu nak jadi doctor, tp kalau pegi hospital tgk org excident teruk pon dh mcm lembik lutut so tukar nak jd peguam, tapi entah mcm mana lepas sekolah terjadi cikgu ni. Pengaruh daripada saudara mara mungkin.

19. Saya mmg sangat geli dengan lintah,pacat,cicak,ulat yg gemok2 + etc. Saya pernah masuk dusun tgk pacat banyak sgt2. Kaki jadi kejang saya terus x boleh jalan. Saya kena naik atas troli yg angkat buah tu dan terpaksa  ditolak duduk dekat bangsal.
ni la muka bila geli. hahahahahaha. menyampah? xpa x heran ponnn. :P

20. Saya mudah menangis.

21. Saya mmg sudah ada pengalaman bercinta. Pengalaman yg lepas2 memberi sedikit kematangan dalam diri. :)

22. Saya mudah untuk berkawan,bergurau dan mesra dengan org-org yg betul saya percaya.

23. Saya suka bercuti. Kalau cuti panjang sikit saya mesti dah ada plan utk bercuti samada dengan kawan atau family, walaupun tempat tu dekat. ia satu keseronokan yang melampau! :)
ni memang melampau-lampau.

24. saya cuma ada 1 akaun facebook, satu laman sosial formspring dan satu blog.

25. Last sekali, saya sedang melangkah mempertingkatkan diri saya supaya lebih berkualiti pada masa akan datang. hehe. doakan sama-sama.


Haaa. Rasanya tu ja kot secara randomnya pasal nurul nadia mohtar. eh and satu lagi... 
jangan terburu-buru wahai gadis-gadis. :) belum sampai masanya lagi. 

Happy reading
Salam perkenalan dan salam jumaat <3
Dear kawan, thanks sbb tagged yer. 


- pen off-
14:32

No comments:

Post a Comment