Friday 23 March 2012

Gary

pelik kan, kenapa tiba2 Gary ? apa Gary spanbob??
ngeee~ kegemaran. :)

awak semua mesti pernah ada kawan atau sapa2 yang hanya awk dan dia ja tahu nickname masing2.
and yeah, sama jugak saya pon.
ada jugak kawan yang pernah saya kenal, and rasanya nickname ni yang kami pinjam dari kegemaran span bob ni, hanya kami ja tahu. hehehe. 
kira konon mcm Private and Confidential la. kalau org curi2 baca hp pon, bila tengok ada nama Gary dkt phone, msti mcm pelik, siapa nih?? semua org sinonim Gary adalah si siput babi rakan karib kepada spanbob si petak yang berlubang-lubang tu kan.

hehehhe.
tapi utk saya, bila sebut Gary I know who you are and u Gary, u know who you are. :)
sbb tu nickname yg cuma saya dgn kawan saya ja tahu. 
kenapa pilih Gary? Sbb siput ni comel kot dgn beliau. eh! :D 
awak semua ada mcm ni? mesti ada jugak kan. biasa2. :)
sebenarnya seronok tau bila ada satu nickname yg cuma kita dgn org tu ja tahu, atau nickname yg kita dgn besfren kita ja tahu. haaa senang. org yg pernah ada mcm ni mesti semua setuju kata senang jugak. 

Gary pernah minx tulis entri pasal Gary, tapi kalau saya cerita pasal Gary dalam ni, nnt saya takut dh x jadi Private and Confidential.
at least biar lah org tahu saya ada kawan yang saya save dalam phone nama Gary dari dulu sampai sekarang.
even dulu dan sekarang sebenarnya situasinya dah lain. but i used to know Gary. :)

p/s : Gary, I know u read this. :) take care! 

No comments:

Post a Comment