Friday 22 June 2012

Tagged - jawab la jawab la :)


1. Bekas kekasih saya adalah :
; laki-laki

2. Saya sedang mendengar :
; part o f me - katy perry

3. Mungkin saya patut:
; mandi dan mop lantai

4. Saya suka :
; habiskn masa sendiri dan buang masa org lain :B

5.Sahabat-sahabat baik saya :
; merupakan somebody yg bole dengar suma cita saya samada mengarut atau sebaliknya!! dan yg masih lekat di hati kiterrrrrr. agagagga

6.Saya tak paham :
; bila mana saya dalam situasi yang saya tak paham dgn situasi tersebut.

7.Saya kehilangan:
; duit yg banyak sbb suka berbelanja. *pity me.

8.Ramai yang berkata :
; eh muka ampa 3 bradik lain-lain la.

9.Makna nama saya :
; cari la sendiri. hihihi. :P

10.Cinta itu adalah :
; cinta itu indah!! hihi you have butterflies flying around in your stomach.

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
; relaxkan minda sambil berangan-angan dan goyang-goyang kaki sambil makan roti canai.

12.Saya akan cuba :
; buat yang terbaik untuk semua perkara. Insyaallah.

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
; nothing last forever!

14.Telefon bimbit saya :
; merupakan objek yang menggerakkan saya dari tidur.

15.Bila saya terjaga dari tidur :
; meraba-raba cari handphone.

16.Saya paling meluat apabila :
; mak ckp jgn la meluat2 sgt, relax2 sudahh. hihi

17.Pesta/Parti adalah :
; perkara yang happening.

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
; anak kucing yang muka penyet berbulu lebat dan gebu.

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
; kanak kanak, happy ja. ari ni ada masalah nnt mlm dh lupa balik. skg xnak berkawan, jpg ptg klua balik main masak2 sama-sama.

20.Hari ini :
; 23/06/12

21.Malam ini saya akan :
; tidur dengan lebih sempurna.

22.Esok pula saya akan :
; bangun awl, sms, p skolah untuk intern, balik skolah, mkn , tido, online, riadah ptg, mkn, online, wat keja, sms, tido.

23.Saya betul-betul inginkan :
; tailor yg betol2 boleh faham citarasa sy. :)

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
; sy nampak sy x mandi lagi, berbaju tido, dan hanya berkumur dgn listerine pg tadi. agagaga.

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan
; tgk pada situasi dan keadaan pada masa tu. kalau duit banyak of cos pusat membeli belah. hihi

26.Makanan Barat atau Jepun :
; Barat.

27.Bilik yang terang atau gelap :
; dua2 pon boleh.

28.Makanan segera adalah :
; makanan yg sgt syok dikunyah dan boleh segera dimakan.

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
; ''sapa bg tumpah mi atas meja ni haaa??'' oh ya baru ja ckp tadi sbb hari ni adam anak buah saya ada dkt rumah. hehe

30.Siapa yang anda nak Tag?
; ada laa.

2 comments:

  1. boleh x nak tau tag ni mcm mna..? boleh ke kalo kita jwb soalan sperti diatas dlm blog kter? ker untuk org tertentu je? sbb sy x pernah ader org tag soalan2 cmni..kalau tag gmbr dlm FB tu tau le..ahahah ^^

    ReplyDelete