Tuesday 4 October 2011

kawan underground

asslamualaikum dan hai!!

tajuk macam pelik kan : kawan underground
saya mmg ada kawan underground pon. kenapa eh saya panggil kawan mcm ni? sebabnya kawan yang saya bukan selalu jumpa sgt pon, bukan selalu contact sgt pon, bukan selalu dapat peluk sangat pon, bukan selalu dapat tidur sekatil pon, bukan selalu dapat kongsi barang sekeperluan selalu pon dan sebagainya yang biasanya rakan-rakan baik kita buat.
dan biasanya orang sekeliling x tahu pon yang awak dengan dia baik dan sebagainya.
walaubagaimana jarang sekalipun kan...
tapi dia kawan yang boleh kita look up pukul berapa pon xpa.
boleh kita hantar msg awal pagi atau lewat malam pon xpa.
boleh pinjamkan bahu anytime.
dia jugak kawan yang bila kita frust sangat2, tengok muka dia terus nak sebek2 sampai menangis. terus akan bercerita semua dekat dia.

awak semua faham tak sekarang? awak ada tak kawan macam ni? xda? haa.. rugi2. hihihi.
saya nak kenalkan kawan underground saya, sbb dia makin lama makin sweet, saya x tahan. saya kena jugak bagitahu orang SAYA PUNYA KAWAN UNDERGROUND YANG VERY THE SUPER COOL!!!

peliknya zebra tu!!!


ni paling latest gambar, masa beraya sesama hari tuh. :)

NURUL SEPHIAH MOHD NOOR KAWAN UNDERGROUND YANG SAYA MAKSUDKAN.
 comel kan. 
oklah sampai sini dulu, nak keluar makan malam. 

-pen off-
20:15

No comments:

Post a Comment