Monday 7 November 2011

sekadar sekali imbas

assalamualaikum dan hello semua org. org lain sibuk study, org yang x study dok update blog.
:D

secara ringkasnya hidup anda bahagia?
hehehehe. cara tanya mcm pakar motivasi nak tolong bahagiakan hidup orang la konon. hahaha. *kesian2*
takda apa nak ckp sangat pon dalam entri kali, cuma nak cakap saya terasa bahagia dengan orang sekeliling saya. 
x salah sekali sekali kalau kita tunjukkan penghargaan kita pada org yang mmg selalu sedia ada dgn kita. 
family, friends dan sebagainya. .

entri kali memang cukup ringkas, sekadar sekali lalu saya nak letak gambar2 dalam beberapa hari ini yang memang buat suasana jadi cukup ceria bagi wanita yang bernama Nurul Nadia Mohtar.
waaaaaaaaaaaaaaa... bunyi cukup matang bila letak wanita. x jadik, bagi gadis ya kawan2, gadis. hehehe. 

kakak saya dan ya mak saya. Puan Roziah Haji Ariffin:)

adib dan adam :) the anak saudarasss. 

lagi sekali kakak yg kedua. yg pertama gagal nak amik gambar sama2. sibuk memasak.

the kawan-kawans yang x balik kampung halaman.
sebagai gadis bertanggungjawab, kebajikan kawan2 mesti dijaga. hahahaha.

the very superhero of my heart. Encik Mohtar Haji Ishak. 

the very sewelness with one of my cousin.



rumah wajib setiap tahun kena pergi. 
memang award untuk rumah paling kerap dikunjungi oleh Cik Nurul Nadia Mohtar akan dapat dekat beliau. Fatyn Nabella Omar.
juga teman baik. :)

last but not least, somebody yang I appreciate the most with her advice.
 the beautiful lady from the inside out:

p/s :  memang ramai yang buat hidup ini cukup bahagia, gambar2 dekat atas ni semuanya yang sejak akhir2 ni berjaya menceriakan atau menggamitkan lagi suasana cuti saya. 
ramai lagi sebenarnya............ :D
later, nak study ni haa. 

till here fellas! 

-pen off-
15 : 25





No comments:

Post a Comment